EL/LA PRESENTADOR/A DE LLIBRES

Com cada any, ja han tornat a la nostra escola els famosos presentadors i presentadores
de llibres!

L’escola convida a l’alumnat d’I5 i les seves famílies a gaudir de la màgia dels llibres a
través d’una proposta que potencia la relació entre les famílies i la biblioteca pública com a
recurs comunitari.

Aquesta activitat es realitza a la biblioteca principal de l’escola, un lloc molt especial, ja que
suposa canviar d’edifici i familiaritzar-se amb la que serà la seva nova llar a partir de 1r.

L’activitat es realitza un cop per setmana i té una durada de 45 minuts aproximadament.

Biblioteca Escolar

PLAMIB

📚PLAMIB: Pla de Millora de les Biblioteques escolars
Ja hem finalitzat la Fase 1 i hem pogut detectar els punts forts i febles de la nostra biblioteca escolar. A partir d’aquí, treballarem per iniciar un procés per a que la biblioteca sigui un espai d’aprenentatge per a tota la comunitat educativa.

Seguim amb el PLAMIB!

La formació continua. En aquesta sessió es va dividir en dues parts. A la primera, l’equip impulsor va fer un traspàs del buidatge que va sorgir d’una activitat en què es van plantejar els punts forts i els punts febles de la nostra biblioteca escolar. La segona activitat, anava dirigida a conèixer quins aspectes de la nostra BE tenim més assolits i quins aspectes necessiten, encara, un impuls.

 

Comencem la FIC (Formació Interna de Centre) sobre el PLAMIB

El passat dijous 7 de novembre, alguns/es mestres del Claustre, vam iniciar la formació sobre el PLAMIB. En aquesta primera sessió es van presentar els membres que formen l’Equip Impulsor i els diferents rols que representen, així com el calendari de les diferents sessions. Després d’aquesta petita explicació, es van dur a terme les primeres activitats enfocades, sobretot, a la visió que es té de la biblioteca escolar. 

Es va fer un gran treball en equip, formant grups de 4 o 5 persones i on es van tenir en compte totes les aportacions.