Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Durant la setmana de la Ciència a 5è vam fer un experiment molt interessant. Aquí teniu les fotos:
Les dues classes de 5è vam anar al Jardí Botànic de Barcelona a fer un taller on ens van explicar de tot sobre les plantes i del Clima Mediterrani. Va estar molt interessant, tot i el fred que va fer, ens ho vam passar molt bé!
A la setmana de la Ciència vam fer un paracaigudes. El voleu veure?
Aquí podeu veure les fotos de l’experiment de la depuradora d’aigua.
Tot el Cicle Superior vam anar a celebrar la Castanyada a Sant Jeroni de la Murtra. Les fotos? Aquí les podeu veure!
Les fotos de 3r A de quan vam anar a la Castanyada?? Aquí estan!
Aquí teniu les fotos de la Castanyada de Cicle Mitjà. Esperem que us agradin!
Segur que us pregunteu com i què vam fer per celebrar la Castanyada a 3r B. Si??? Doncs aquí teniu les fotos que ens vam fer:
Les classes de 2n vam fer una visita a la Biblioteca de Fondo, on ens van explicar tot de coses molt interessants que es poden fer a la Biblioteca, des del préstec, conta contes, suport informàtic, etc. Les fotos?? Aquí les teniu:
Aquí teniu les fotos de la classe de 2n B a la Sortida de Tardor.
El passat 20 de novembre, els i les alumnes de 6è vam anar a visitar el Poble Espanyol. Passejant pels seus carrers i places, vam poder descobrir la diversitat arquitectònica existent a Espanya, tema relacionat amb el nostre projecte de Medi Social anomenat “Viatgem per Espanya”. Va ser un dia molt complet, i ens ho vam passar d’allò més bé!.
Us deixem un recull de fotos d’aquesta jornada.
LA MARE DE L’ABEL, DE LA CLASSE DELS LLEONS I LES LLEONES, ENS HA PORTAT FRUITES DE LA TARDOR I HEM POGUT GAUDIR D’UN BON TASTET. ENS HA PORTAT MAGRANA, XIRIMOIA, CODONY, CASTANYES, MONIATO I CAQUIS! ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ! MOLTES GRÀCIES!!!!
https://photos.app.goo.gl/uiLwmJANDfavjA2e9
Els nens i nenes d’Infantil hem fet panellets.
Agraïm la col·laboració de totes les famílies voluntàries.
A LA CLASSE DELS LLEONS I LLEONES TENIM UN EXPERT EN FER AVIONS DE PAPER! L’UNAI! ENS HEM REUNIT AMB ELS COMPANYS I COMPANYES DE L’ALTRA CLASSE I ENS HA FET UNA CLASSE MAGISTRAL. FER AVIONS DE PAPER SEMBLA FÀCIL, PERÒ CAL ESTAR CONCENTRAT I ATENT PER PODER ANAR SEGUINT TOTS ELS PASSOS! AL FINAL ENS HAN QUEDAT UNS AVIONS XULÍSSIMS QUE HEM POGUT DECORAR! GRÀCIES UNAI!
ELS PIRATES JUGUEM , APRENEM I SOBRETOT GAUDIM A LA NOSTRA LUDOTECA!!
Els gossos i els conills ens endinsem en el món dels contes.
Els infants de P3, P4 i P5 han gaudit de l’espectacle de teatre “La Castanyera i els seus secrets”.
Els conills i els gossos decorem el nostre vestíbul amb elements i colors de la tardor.
El passat dia 31 tot el Cicle Superior de l’escola vam anar de sortida a Sant Jeroni de la Murtra. Vam caminar moltíssim, però ens ho vam passar Genial! Fotos????.. Aquí les teniu!
Al grup flexible de matemàtiques ens ho passem d’allò més bé. Estem treballant la grafia i la quantitat dels números: enganxem animals, escrivim els números de maneres diferents i també juguem al memori d’associació, ens ho passem pipa i aprenem molt!
Aquí teniu algunes fotos:
Segueix-nos!