Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Les dues classes de 2n vam anar al Museu de la Paleontologia on vam poder aprendre com es descobreixen, es cuiden i es cataloguen els fòssils. Vam ser exploradors i exploradores per un dia. Va ser Genial!!
ELS DINOSAURES I ELS PIRATES HEM ANAT AL MUSEU MARÍTIM I AMB L´AJUDA DEL PIRATA PUNY DE FERRO HEM TROBAT EL TRESOR QUE HEM COMPARTIT ENTRE TOTS I TOTES.
SORTIDA FUNDACIÓ VILA CASAS P3
ELS GOSSOS I ELS CONILLS HEM ANAT A LA FUNDACIÓ VILA CASAS PER CONÈIXER L’OBRA DEL JOSEP GUINOVART I HEM POGUT CREAR LA NOSTRA OBRA D’ART.
ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ FENT D’ARTISTES!
ELS NENS I NENES DE P3 I 3r DE PRIMÀRIA, HEM COMPARTIT ELS NOSTRES EXPERIMENTS.
ELS PIRATES I ELS DINOSAURES APRENEM MOLT FENT RACONS .
UN PASTORET MOLT GOLAFRE….BENVINGUT NADAL!
Quin dia més especial i emocionant! Tant els nens i nenes de la classe dels arcs de Sant Martí com els de la classe dels lleons i les lleones vam venir súper guapos i súper guapes preparats per cantar de valent davant dels pares, mares, avis, àvies, tiets, tietes…
Estem preparats! A cantar!!
ELS PIRATES ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ EN ELS JOCS DE L´AMPA I DESPRÉS ENS VAM MAQUILLAR.
A Ed.Infantil va arribar el Tió i els nens i nenes vam anar a trobar-lo. Ens va costar molt, però al final vam poder veure on estava amagat. Aquí tenim les fotos!
Els nens i nenes de 4t vam anar a explicar l’experiment que vam realitzar durant la Setmana de la Ciència. Ens va tocar fer de professors i professores….. ufff!!!! Però ho vam aconseguir!!
Quina millor manera de celebrar qualsevol cosa que un berenar amb els companys i companyes de classe? Doncs això ha fet la classe de 2n B. Tot estava més que bo! Voleu veure les fotos?
Aquest any participem al programa de TV de Badalona “La Nostra Escola”. Ja hem començat la feina i ens han vingut a visitar per veure com ho fem. Vam estar molt nerviosos i nervioses però ens va sortir prou bé. Aquí teniu el video!
La plàstica la treballem amb els tallers que fem 4t, 5è i 6è. Hi ha un taller que el realitzem amb Lego We Do. Voleu veure els Robots que construim?? Aquí teniu les fotos:
https://photos.app.goo.gl/Tg2APEM8XqMvWibX9
Durant la setmana de la Ciència, les classes de 3r van explicar què havien fet a les classes de P-3. Aquí teniu les fotos:
Durant la setmana de la Ciència la classe de 4t vam explicar el nostres experiment a P-5. Voleu veure les fotos? Aquí les teniu:
Voleu fotos per veure com ens ho passem treballant amb els números? Sí? Doncs, aquí teniu les fotos:
Els alumnes de 4t vam rebre la visita de dos actors, que ens van explicar de la importància de la compra responsable, de l’excés consumisme que patim i que només està a les nostres mans d’aturar-ho. COMPRA COSES NECESSÀRIES, REUTILITZA I INFORMA’T ABANS DE COMPRAR.
Els alumnes de 4t vam fer un experiment del gran inventor, pintor, filòsof…. LEONARDO DA VINCI! Per unes hores ens vam convertir en inventors: amb molts intents i errors vam aconseguir fer propulsar un cotxe! La veritat, és que si ens ho proposem podem ser grans genis! aquí teniu la demostració.
Aqui teniu una demostració de com els de 4tA ens ho passem de bé amb la geometria.
Podem beure aigua de qualsevol lloc? Els alumnes de 4tA vam provar de fer una depuradora i comprovar, si és cert, que els materials que obtenim de la terra podem netejar aigua bruta amb elements naturals sorra, pals, herbes… I vam afegir colorant alimentari. Vam pensar moltes prediccions del què passaria i només vam encertar en una: l’aigua sortirà del mateix color del colorant. No creureu que la vam provar…! La veritat és que no venia molt de gust.
Aquí teniu les fotos de les Nadales 2019.
Segueix-nos!