Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició

Hoooola!!!!!!!!
Us volem transmetre energia positiva i pensar que VOLER ÉS PODER, TREURE LES NOSTRES PORS I LLANÇAR-LES A FORA .
I SOBRETOT PINTAR-NOS LA CARA COLOR ESPERANÇA …..
ESCOLA JOAN CORET
Des de l’escola us convidem a que envieu els dibuixos que feu tots i totes de “Tot sortirà bé!” “Todo saldrá bien!” per compartir-los amb totes les famílies de l’escola!! Ànims i esperem les vostres aportacions al facebook de l’escolahttps://www.facebook.com/escola.joancoret
Aquí tenim la primera de totes, l’Enya de 6è i l’Izan de 4t i l’Ariadna Caldera ens conviden a participar-hi!
![]() |
![]() |
Nois i noies de Cicle Inicial, com va tot?
Aquests dies que ens hem de quedar a casa, podem continuar investigant i experimentant. Aquí us deixem uns enllaços per poder fer experimentació. Un petonàs de tot l’equip de Cicle Inicial.
https://www.sortirambnens.com/per-fer-a-casa/jocs-per-a-nens/experiments-infantils/
http://www.xtec.cat/centres/c5003822/sisena_hora/descobrim.htm#cicles
Unes quantes imatges i vídeos de les experimentacions que hem fet en el nostre projecte: l’aigua.
Qui ha dit que no es pot fer exercici a casa? Doncs aquí teniu dos videos que demostren que estem molt equivocats i equivocades!!
T’animes a fer-ho!??
I a més a més… IOGA per a nenes i nens!!
Ja tenim cartell guanyador de la Setmana Cultural d’aquest any que com tots i totes ja sabeu, està dedicada a la Màgia. Tenim fotos de com es van fer les votacions i sobretot del Cartell Guanyador. A més a més des de l’escola volem felicitar a tots i totes pel Gran nivell que han demostrat fent els cartells d’aquest any. Moltes gràcies per la vostra participació i seguiu treballant així!!
Aquest curs la setmana Cultural ha estat dedicada a la Màgia. Hem fet diferents tallers on hem intentat fer de mags i magues aprenent alguns trucs. A més a més hem realitzat la decoració per a l’escola. A veure què us semblen les fotos:
Dimarts: https://photos.app.goo.gl/iQ6NQehNdjw5X9Nx6
Dimecres:
Infantil: https://photos.app.goo.gl/wFyBhSaeiKuAd7QZA
Primària: https://photos.app.goo.gl/TJLsp7gqUVpjNNYM6
Dijous:
https://photos.app.goo.gl/wV37E4WwWCzHtvEo7
https://photos.app.goo.gl/Q6jQE5igoAqnfh956
Divendres:
https://photos.app.goo.gl/tchiHAkfys7TxbLM6

Aquí teniu unes fotografíes dels nostres nens i nenes de sisè de primària. Es pot veure… Llegeix més»

Aquest divendres hem jugat amb l´escola Folch i Torres. El Xavi, el nostre mestre d´educació física ha estat un bon arbritre del divertit esport: Colpbol. Malgrat que no hem guanyat, hem gaudit molt perquè ens hem… Llegeix més»
Durant la setmana cultural dedicada a la màgia hem rebut la visita del mag Enric Magoo. Ens va prepara un taller amb una actuació Espectacular!! Les fotos només deixen veure una part de la seva màgia, a veure què us semblen!
El mag Enric Magoo va venir a fer-nos un taller de màgia on ens explicava com va començar, i com funciona el Món de la Màgia. Ens va deixar a tots i a totes bocabadats/des!! Voleu veure les fotos?
Cicle Inicial + 3r : https://photos.app.goo.gl/nDpp7Gu2SPDr6kQWA
Cicle Superior + 4t : https://photos.app.goo.gl/cA3tKapnZJfFpgbh8
Durant la setmana Cultural, a Ed.Infantil hem fet un taller de llum combinant els globus i la llum. Aquí teniu un petit video per a que veieu com ens ho vam passar:
Dins el Badasport del grup de treball de Badalona, els nens i nenes de 6è hem anat al camp de futbol de Sistrells a practicar el Korfbol amb altres escoles. Ha estat molt cansat i alhora Molt Divertit!!
Aquí teniu algunes fotos de la jornada:
Els i les alumnes de 6è, durant el 1r trimestre del curs vam treballar el tema de l’energia a l’àrea de coneixement de Medi Natural. Així, vam fer diversos experiments per comprovar les transformacions de l’energia, com viatja l’electricitat entre els cossos, els materials conductors i aïllants, la velocitat de la llum i el so…
Aquí us deixem un recull de fotos sobre els mateixos. Ens ho hem passat pipa!
Ja tenim aquí les fotos del taller de photocall que ens vam fer al Nadal!
Imatges de l’experiment de 6è? I tant que les tenim! ah…. que també les voleu veure?… vinga… aquí estan!
Segueix-nos!