Els delegats verds de l’escola s’han reunit per preparar el Comitè Ambiental.

Ens hem reunit tots els delegats verds de l’escola per debatre els següents punts:

• El planter de l’escola.
  • Els capítols del Capità Enciam.
  • Recordatori de les normes de comportament d’Escola Verda.
  • Propostes per assolir nous objectius d’escola verda.

Els nens i nenes han participat de valent i hem sortit de la reunió amb molta feina i deures per fer!

Com ara:

• Dir i recordar al grup classe les normes de comportament en les quals fallem i com ho podríem solucionar.
  • Pensar quines son les problemàtiques de l’escola en les quals es podria inspirar el Capità Enciam per fer un altre capítol.
  • Fer un mural amb les accions verdes que anem assolint.

1. Olga

La primera trobada del Comitè Ambiental de la nostra escola ha estat tot un èxit!!! Tant mestres com alumnes representants, hem sortit ben satisfets i satisfetes de la reunió! Amb ganes de fer moltes més coses per millorar entre tots i totes!! Excel·lent feina nois i noies!! Felicitats!! A per més…