Setmana de la Salut

La setmana de 15 al 19 de maig vam celebrar a l’escola la Setmana de la Salut tot realitzant diferents activitats. El dilluns i el dimecres, l’alumnat de 5è va fer tenis. El dimarts vam fer una caminada tot l’alumnat des d’I3 fins a 6è pels voltants de Cervera i tornant cap a l’escola, vam poder esmorzar síndria i pera a càrrec de l’AMPA. Dimecres vam gaudir d’una exhibició de patinatge i el dijous de zumba, totes dues activitats són extraescolars que es duen a terme a l’escola durant el curs. Divendres, l’alumnat de 6è va fer una pedalada fins a Vergós, acompanyats de mestres, familiars i membres de la penya ciclista de Cervera.
A banda d’aquestes activitats esportives, també es va dur a terme una mostra d’esmorzar saludable a càrrec de l’Àngels, la cuinera de l’escola i també vam rebre la visita d’alguns professionals i experts en l’àmbit de la salut que ens van fer unes xerrades molt interessants i en les que vam aprendre molt.
Va ser una setmana molt divertida!