L’ESCOLA JAUME BALMES ESTÀ D’ENHORABONA

L’escola ha participat al projecte RetoTech de la Fundació Endesa i HA ESTAT SELECCIONADA!

RetoTech és una iniciativa de formació nova, que té com a finalitat contribuir i impulsar projectes educatius innovadors que transformin la formació dels més joves. Per això, a Fundació Endesa, a través d’aquesta iniciativa, planteja un repte dirigit al personal docent i als estudiants de les comunitats autònomes de Madrid, Aragó, Andalusia, Extremadura, Catalunya, Illes Balears i Canàries: desenvolupar un projecte tecnològic que en resolgui una necessitat real del seu entorn, utilitzant tècniques com la robòtica Arduino.

Haver estat seleccionats comporta iniciar un projecte de robòtica amb la dotació de 10 kits de robòtica BitBloq i una impressora 3D.

Us deixem el vídeo de la candidatura presentada des de l’escola per optar a aquest projecte.

Vídeo en 3, 2, 1…. DINS!