FI D’UNA ETAPA

Hem començat el curs amb la jubilació de la mestra d’anglès, la Mª Àngels.

Durant els més de 30 anys que ha estat a l’escola, molts de vosaltres, pares, mares, exalumnes, nens i nenes, segurament que l’heu tinguda com a mestra d’anglès.

I aquells que no hi heu coincidit a les classes d’anglès, segur que haureu pogut gaudir amb ella de la seva passió pel teatre, ja que gràcies a la seva persistència, motivació i dedicació , els nens i nenes que han passat per l’escola han representat any rere any una gran varietat d’obres teatrals, amb tanta intensitat, que l’activitat de teatre ha quedat consolidada i ja forma part de Projecte Educatiu del centre.

Una menció especial es mereixen “Els pastorets”, representats ininterrompudament durant 32 anys pels alumnes de 8è en un principi, i més tard per l’alumnat de sisè.

També els qui durant anys hem compartit la docència a l’escola Jaume Balmes, recordem la seva tasca com a Cap d’estudis, en dues etapes diferents i formant part de l’equip directiu de l’escola.

Per tot això, li donem les gràcies i li desitgem molta sort en aquesta nova etapa de la seva vida.

Moltes felicitats!!!