Teatre

 

El teatre és una de les eines pedagògiques més completes. Moltes vegades sentim a parlar del teatre com una activitat, on la principal o única finalitat és representar públicament una obra de teatre. Però, el teatre va més enllà. Quan ens endinsem en una activitat relacionada amb les arts escèniques, allunyada dels aplaudiment del públic i del nerviosisme abans de la representació, ens endinsem en un context pedagògic, on l’important passa a ser la vivència del dia a dia al taller de teatre i no la representació final.

El teatre té molts beneficis, tant a nivell individual com a nivell grupal i social i poden ser molt profunds i variats. Les persones que participen en un taller o una activitat de teatre s’ho passen bé desenvolupant la creativitat, l’expressió, l’emoció, aprenent el que poden transmetre amb el gest, la veu i la mirada, a més de mantenir un compromís amb ells mateixos i amb el grup del qual formen part.

.

ANEM AL TEATRE!

Avui, dimarts 1 d’abril, els nens i les nenes d’Educació Infantil hem pogut gaudir d’un meravellós espectacle, ple de música, llum i molta sensibilitat. Els infants s’ho han passat molt bé i han descobert que la música, moltes vegades, pot fer màgia. 

ANEM AL TEATRE! Llegeix més »

ELS “PASTORETS”.

Abans d’acabar el trimestre, els nens i nenes de 6è ens van representar el teatre Els Pastorets, Rosa de Betlem del cerverí Ramon Turull. Aquest curs és especial perquè enguany se celebrava la 40a edició d’aquesta obra i és per aquest motiu, que ens va fer molta il·lusió convidar els i les companyes de 6è

ELS “PASTORETS”. Llegeix més »

FI D’UNA ETAPA.

Hem començat el curs amb la jubilació de la mestra d’anglès, la Mª Àngels. Durant els més de 30 anys que ha estat a l’escola, molts de vosaltres, pares, mares, exalumnes, nens i nenes, segurament que l’heu tinguda com a mestra d’anglès. I aquells que no hi heu coincidit a les classes d’anglès, segur que

FI D’UNA ETAPA. Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut