APADRINAMENT LECTOR.
Durant el mes de febrer, els nens i nens de 4t han començat l’apadrinament lector amb P5. L’activitat es dur a terme cada dilluns , els/les alumnes de 4tA i cada dimecres , els alumnes de 4tB.
APADRINAMENT LECTOR. Llegeix més »
Durant el mes de febrer, els nens i nens de 4t han començat l’apadrinament lector amb P5. L’activitat es dur a terme cada dilluns , els/les alumnes de 4tA i cada dimecres , els alumnes de 4tB.
APADRINAMENT LECTOR. Llegeix més »
El passat 6 de març els nens i nenes de Cicle Inicial vam fer una sortida educativa a Esplugues de Llobregat. A través de la visita a l’antiga fàbrica Pujol i Bausis, ens van explicar el procés de com es feien les rajoles. Seguidament vam poder fer el taller: “ fer una rajola amb la
SORTIDA A ESPLUGUES DE LLOBREGAT Llegeix més »
Durant algunes sessions de pla lector hem treballat la fluïdesa lectora per mitjà de cançons en llengua catalana. Aquesta activitat és molt engrescadora i motivadora, i per acabar de donar significat a aquesta activitat vam convidar a la Maria amb la seva guitarra i ukelele. Ens ho vam passar d´allò més bé. Aquí us deixem
PLA LECTOR MUSICAL Llegeix més »
Aquest any la Vella Quaresma ens vol fer pensar una mica i ens ha ficat uns reptes per resoldre. No feu trampa!! No mireu les solucions, fins que els hagueu resolt. SOLUCIONS
ELS REPTES DE LA VELLA QUARESMA Llegeix més »
Cada any es celebra l’arribada de la Primavera a Romania amb la festa del Mărţişor. L´1 de març s’anticipa l’arribada de la nova estació amb una de les festes més característiques d´aquest pais. El Mărţişorul és una de las festes ancestrals de Romania y està relacionada amb el canvio d´estació i amb els cicles de fertilitat
TRADICIONS ROMANIA Llegeix més »
Com cada any, després de celebrar el Carnestoltes se’ns presenta a l’escola la Vella Quaresma, i amb ella arribarem a les vacances de Setmana Santa. Aquest any a l’aula de religió és una mica especial perquè ha arribat més maca que mai. Amb el seu bacallà, la seva cistella plena de verdures i sobretot amb
LA VELLA QUARESMA Llegeix més »
Tradicions, costums, llegendes i contes d’arreu del món! Durant aquests dies primer ha obert les portes a diferents cultures per tal d’apropar-nos a les seves costums. Ens han visitat mares i alumnes que ens han endinsat als seus països d’origen. Us deixem un petit recull i us donem les gràcies a tots per les vostres
CONTES D’ARREU DEL MÓN Llegeix més »
Aquí us presentem el projecte dels animals que estem treballant els nens i nenes de 1r. Estem gaudint moltíssim de les aportacions que fem entre tots i així ens anem enriquint de nous coneixements. Us deixem una petita mostra perquè vegeu que ho fem molt bé!!!
LES CONFERÈNCIES Llegeix més »
El dia 15 de febrer els nens i nenes de primer vam fer el taller “Descobrim els orígens dels materials”. Ens van explicar l’origen dels materials i d’una bossa màgica anaven sortint matèries primeres com ara cotó, fusta, carbó, ferro… Entre tots anàvem esbrinant d’on s’extreuen , per a què serveixen, com es transformen… Després
Descobrim els orígens dels materials Llegeix més »
Us presentem el projecte dels animals que estem treballant els nens i nenes de 1r. Estem gaudint moltíssim de les aportacions que fem entre tots i així ens anem enriquint de nous coneixements. Us deixem una petita mostra perquè vegeu que ho fem molt bé!!!
LES CONFERÈNCIES. Llegeix més »
Les nenes i nens de tercer hem escoltat bocabadats els contes explicats per la Patricia Mc Gill. Aquesta activitat s’integra dins la programació de l’ajuntament quant a “Cervera capital de la cultura”. Ah! Hem fet un recull de DIBUIXOS ben divertits!!!
CONTES DE LA CATXIPANDA Llegeix més »
Avui ens han visitat dos agents rurals. Ens han vingut a explicar quina és la seva feina i la importància de cuidar el nostre entorn. Ha estat molt interessant.
VISITA DELS AGENTS RURALS Llegeix més »
Dins de les activitats programades per l’Ajuntament referents a “Cervera capital de la cultura”, ha vingut un noi que es diu Carles a explicar-nos contes. Ha estat una activitat molt enriquidora.
CONTES DE LA CATXIPANDA Llegeix més »
El divendres 25 de gener vam anar amb la classe a Lleida amb autocar. Vam arribar al Caixa Fòrum i vam veure un espectacle de música, de notes i de instruments. El concert es deia Bitàcola. Quan es va acabar el concert vam anar al museu Roda Roda. Allí vam veure una carrossa, moltes motos,
EXCURSIÓ A LLEIDA Llegeix més »
L’ovella perduda El bon samarità
PARÀBOLES: L’ovella perduda i el bon samarità Llegeix més »