Celebrem la Castanyada
Avui a l’escola estem celebrant la Castanyada, durant el matí torrem les castanyes i a la tarda ballarem les danses! Estem molt contents de poder tornar a celebrar-la tots plegats.
Celebrem la Castanyada Llegeix més »
Avui a l’escola estem celebrant la Castanyada, durant el matí torrem les castanyes i a la tarda ballarem les danses! Estem molt contents de poder tornar a celebrar-la tots plegats.
Celebrem la Castanyada Llegeix més »
Els nens i nens de P5B vam fer votacions per triar el nom de la classe. Vam triar entre uns quants animals en perill d’extinció, i el més votat va ser… EL LINX IBÈRIC!!!
SOM LA CLASSE DEL LINX IBÈRIC Llegeix més »
ELS NENS I NENES DE P5A HAN FET VOTACIONS I HAN DECIDIT QUE VOLEN SER LA CLASSE DELS TAURONS BLANCS. DES DEL BESTIARI DE CERVERA ELS TAURONS BLANC US DESITGEN UN BON CURS.
ELS TAURONS BLANCS VISITEN EL BESTIARI Llegeix més »
Els dies 21, 22 i 23 d’abril vam anar de colònies a Clariana de Cardener. Us hem preparat uns vídeos per a que pugueu veure les fotos.
Els infants de la classe de les Eugues i dels Cavalls estem aprenent a escriure el nostre nom. Les tauletes són un recurs que emprem per practicar la direccionalitat de les diferents lletres. Els hi agrada molt!
Les mestres d’educació infantil tenim uns quants consells per als nens i les nenes de l’escola. Aquests dies les xarxes socials s’estan convertint en llocs plens de vida i idees per a dur a terme amb els petits de la casa. Per això hem decidit fer un petit recull dels que ens han semblat més
LES MESTRES D’EDUCACIÓ INFANTIL. Llegeix més »
EL PROJECTE D’ AQUEST MES L’ HEM TRIAT ENTRE TOTA LA CLASSE I EL QUE MÈS ELS HI VA AGRADAR ,VA SER SABER COM ES FEIEN LES FOTOS, HEM FET FOTOS A LA CLASSE, HEM MIRAT I MANIPULAT MÀQUINES FOTOGRÀFIQUES, VELLES I NOVES, HEN APRÈS QUI VA INVENTAR LES MÀQUINES DE FER FOTOGRAFIES,….. PERÒ EN
Visita al Fotògraf Llegeix més »
AQUESTS SÓN ELS REPORTERS DE P5 D’AQUEST SEGON TRIMESTRE I HAN FET UNS REPORTATGES MOLT INTERESSANTS.
El dilluns dia 3 vam anar a la casa Dalmases de Cervera a fer un taller de xocolata. Estem treballant el projecte de la xocolata i vam trobar molt interessant aquesta sortida. Vam veure com es fa la xocolata i després vam poder fer una piruleta. MMMM QUE BONA!
EXCURSIÓ CASA DALMASES Llegeix més »
Aquesta setmana m’ha tocat a mi ser el conta contes. Per això m’he preparat el conte de “La Caputxeta” per explicar-lo als meus companys/es de la classe. Ha vingut també la meva mare i m’ha ajudat a explicar el conte. He estat molt content i m’ha agradat molt.
ABANS DE NADAL VAIG SER LA PROTAGONISTA DE LA SETMANA. QUAN VAM TORNAR DE VACANCES VAIG DECIDIR EXPLICAR EL CONTE DE “ LA RÍNXOLS D’OR” PERQUÈ M’AGRADA MOLT. ALS COMPANYS/ES DE LA CLASSE ELS VA AGRADAR MOLT I EM VAN FER MOLTES PREGUNTES.
Conta contes P4B Llegeix més »
CONTINUANT AMB EL CONTA CONTES I PER ACABAR EL TRIMESTRE, ENS PRESENTEN UN CONTE MOLT BONIC, TITULAT EL BOSC, AMB ENDEVINALLES I PESTANYES SORPRESA. UN BON FINAL DE TRIMESTRE.!!! GRÀCIES.
Conta Contes P4A Llegeix més »
A la classe de P3 A, el pare i la germana gran del protagonista van venir a fer-nos els trucs de màgia del bruixot Ot. Vam estar tots molt contents i ens va agradar molt poder formar part dels diferents trucs que ens van fer: ens van fer desaparèixer, vam intentar atrapar la llum vermella,
Protagonista P3A Llegeix més »
CONTINUANT AMB L’ ACTIVITAT DEL CONTA CONTES, AQUESTA SETMANA ENS PRESENTA EL CONTE : L’ ANEGUET LLEIG, EL HI VA AGRADAR MOLT, TAMBÉ EL VAREM TENIR UNS DIES A LA CLASSE PER PODER-LO FULLEJAR, TOT UN ENCERT!!! GRÀCIES PER VENIR
Conta Contes P4A Llegeix més »