Infantil

FESTA DE L’AIGUA!!

El passat dimecres dia 22 de juny va ser l’últim dia del curs 2021/22. I per tal de celebrar-ho els nens i nenes de 5é de l’escola ens van preparar un seguit de jocs d’aigua per divertir-nos i refrescar-nos d’allò més. La classe de les tortugues ens ho vam passar super bé!!! Esperem que passeu

FESTA DE L’AIGUA!! Llegeix més »

SETMANA DE LA SALUT 2022!

Aquests dies estem celebrant la Setmana de la Salut en el marc del Programa d’innovació Salut Integral de la fundació Science Health and Education Avui hem fet la tradicional caminada que recuperem després dels anys de pandèmia. Podeu consultar la programació de les activitats de la setmana aquí.

SETMANA DE LA SALUT 2022! Llegeix més »

SORTIDA A AGRAMUNT

    ELS NENS I LES NENES DE P5 VAM ANAR A AGRAMUNT A VISITAR L’ESPAI GUINOVART I LA FÀBRICA DE LA XOCOLATA JOLONCH, ON VAM FER UN TAST DE XOCOLATA DESFETA I VAM VEURE COM FEIEN LA XOCOLTA. VAM DINAR AL PARC I VAM GAUDIR D’UNA ESTONA DE LLEURE.

SORTIDA A AGRAMUNT Llegeix més »

PLANTEM ENCIAMS I BLEDES!!!

Els nens i nenes de la classe de les Tortugues la setmana passada vam fer una activitat molt divertida. Vam plantar enciams i bledes!!! Primer de tot vam posar terra a les jardineres ; deprés amb molta cura vam anar posant  l’enciam i les bledes dins . Finalment, amb l’ajuda d’una regadora ho vam regar

PLANTEM ENCIAMS I BLEDES!!! Llegeix més »

ENS VISITEN ELS PATGES REIALS!!

El passat divendres dia 17 de desembre, la classe de les tortugues vam tenir una gran sorpresa. Ens van venir a visitar ni més ni menys que els patges de Ses Majestats els Reis d’Orient!! Així que ja us podeu imaginar que contents ens vam posar!!! Després d’explicar-nos com els havia anat el tant llarg

ENS VISITEN ELS PATGES REIALS!! Llegeix més »

TALLER D’ALIMENTACIÓ

ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DELS TAURONS BLANCS HAN REALITZAT UN TALLER D’ALIMENTACIÓ. PER MITJA D’UN CONTE I LA SEVA PARTICIPACIÓ S’HAN ADONAT DE LA IMPORTÀNCIA QUE TÉ MENJAR ALGUN  TIPUS DE PRODUCTES QUE NO PODEN FALTAR A LA SEVA DIETA. HAN ACABAT EL TALLER AMB UNA MANUALITAT.

TALLER D’ALIMENTACIÓ Llegeix més »

SORTIDA A “LA CENSADA”.

El dimarts dia 9 de novembre els i les alumnes d’Educació Infantil vam anar d’excursió a la Censada. Vam conèixer la Maria la Castanyera, amb el seu gat el Marrameu, i el senyor Castanya. També ens van preparar uns tallers molt divertits com anar a trobar castanyes  pel bosc, vam conèixer diversos fruits de la

SORTIDA A “LA CENSADA”. Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut