APADRINAMENT LECTOR.
Aquest mes de febrer ja hem començat l´apadrinament lector. A partir d´ara els nens/es de 4rt vindran una vegada per semana a l´hora del pati a fer llegir els nens de P5. Cada padrí de 4rt té assignat un fillol de P5, i l´haurà d´ajudar a llegir i llegir plegats durant aquesta estoneta. El primer […]
APADRINAMENT LECTOR. Llegeix més »




