6è. TENNIS
El divendres passat les nenes i els nens de 6è van realitzar una sortida per a recuperar una activitat que va quedar anul·lada fa un temps per la pluja. Van passar una jornada ben divertida jugant a tennis. Cliqueu la foto per acedir a la galeria d’ imatges.



