robotica

6è. ROBÒTICA

Les nenes i nens de 6è estan duent a terme una activitat de robòtica al centre. Com ja sabeu, l’ escola participa del projecte EDULAB i, tot i les limitacions pel que fa a la Covid-19, hem iniciat el muntatge dels nostres Robots Fantàstics. Anirem penjant fotos de l’activitat a la galeria d’ imatges de […]

6è. ROBÒTICA Llegeix més »

6è. Robòtica

Aquestes setmanes els nens i nenes de 6è estem fent un taller de robòtica. La primera sessió la vam dedicar a realitzar activitats amb les plaques dels robots fantàstics de l’ Edulab. Les vam estar programant per a escriure-hi missatges, vam fer un compte enrere i també vam experimentar amb els diferents sensors com el

6è. Robòtica Llegeix més »

4t. Robòtica

Aquest trimestre els nens i les nenes de 4t estem fent una activitat de robòtica. Aquest taller consta de 3 sessions, en les quals aprendre’m a programar i a fer un aparell per poder mesurar el soroll. A veure si després el podem portar a la pràctica per no cridar massa a la classe!!! Voleu

4t. Robòtica Llegeix més »

P3. Robòtica

Durant aquestes setmanes a l’escola hem tingut la maleta de robòtica que des del Centre de Recursos de Cornellà ens han deixat. Els nens i nenes de P3 hem gaudit tocant i descobrint com es feien servir. Entreu i cliqueu a la imatge per veure les fotos.

P3. Robòtica Llegeix més »

INFANTIL. BLUE-BOTS!

Els nens i nenes d’educació infantil hem pogut gaudir les últimes setmanes d’una maleta de robòtica que ens han deixat prestada des del Centre de Recursos de Cornellà. A la maleta hi havia 6 robots (blue-bot) amb 2 catifes per poder jugar amb ells i moure’ls en la direcció que nosaltres voliem. Ha estat molt

INFANTIL. BLUE-BOTS! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut