reis d’orient

CI L’hivern màgic

Ara que tot just arriba l’hivern els nens  i les nenes de cicle inicial hem gaudit plegats de molts moments màgics. A continuación us detallem i us afegim el plec de fotografíes que que hem anat recollint. El Tió: Una tarda els nens i nenes de segon vam rebre una carta demanant ajuda: era el […]

CI L’hivern màgic Llegeix més »

2n Carta als Reis

A segon vam escriure la carta als Reis demanat dues joguines i un desig per tothom i les tutores els hi van fer arribar i quina gran sorpresa quan hem rebut les seves contestacions. Podeu veure totes les fotos clicant a la següent foto.  

2n Carta als Reis Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut