quart

4t. Coneguem el mar!

Aquesta setmana hem anat a Vilanova i a Sitges. Hem anat a la platja i hem tingut la oportunitat de conèixer i descobrir moltes coses sobre la biodiversitat de les nostres platges! CLICA A L’ENLLAÇ    🐚🦀💓

4t. Coneguem el mar! Llegeix més »

Ja tenim nom a 4tA

Després de presentar el títol transversal pel projecte de l’escola ( L’art de viatjar) hem decidit dir- nos HAWAII!!! aquí us deixem unes quantes fotos de la sessió de plàstica d’avui! 😍

Ja tenim nom a 4tA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut