4t. Coneguem el mar!
Aquesta setmana hem anat a Vilanova i a Sitges. Hem anat a la platja i hem tingut la oportunitat de conèixer i descobrir moltes coses sobre la biodiversitat de les nostres platges! CLICA A L’ENLLAÇ 🐚🦀💓
4t. Coneguem el mar! Llegeix més »


