pau

5è. Cooperem o competim?

El passat dilluns 23 de gener, els infants de 5è van fer un taller organitzat per Irenia (jocs de pau). El taller consistia en un joc de reptes.  Es tractava de superar les proves, però, a més, fer-ho de forma que l’alumnat aportés les seves habilitats i destreses pel bé del seu grup. Es van

5è. Cooperem o competim? Llegeix més »

6è. Un viatge no triat

Avui, els nens i les nenes de 6è han fet un taller relacionat amb el dia internacional de la no-violència i la pau (DENIP). El taller, anomenat “Un viatge no triat”, ha consistit a realitzar un joc en el qual havien de superar situacions adverses relacionades amb la violència, els conflictes entre diferents països, les

6è. Un viatge no triat Llegeix més »

2n Princesa Pau

Els nens i nenes de 2n hem gaudit d’una activitat molt interessant sobre la Pau. Unes voluntàries de la Creu Roja han vingut a visitar-nos a l’escola i ens han representat el conte de la princesa Pau amb titelles. Hem pogut conèixer el significat de la Pau i hem gaudit d’una presentació digital amb dibuixos

2n Princesa Pau Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut