patronat

3r i 4t. Teatre al Patronat

Ahir, els nens i nenes de 3r i 4t vam anar al Patronat a veure l’ obra de teatre “Puig i Fontanals, carters professionals”. Va ser una obra molt divertida i ens va agradar molt. Al principi feia una mica de por i la música era una mica trista però de seguida la cosa va […]

3r i 4t. Teatre al Patronat Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut