HAPPY EASTER!
Aquesta última setmana del 2n trimestre hem estat treballant la pasqua a l’assignatura d’anglès. Hem fet jocs, sopes de lletres i hem pintat ous, conills de pasqua, cistelles… ens ho hem passat molt bé! A les classes de P5 els alumnes han escoltat cançons típiques de pasqua en anglès i després han fet una activitat […]

