4t i P3 mengem la mona
Aquí teniu les fotos de la trobada entre els nens i nenes de 4t i P3. Padrins i fillols vam compartir i menjar plegats la mona per acomiadar el segon trimestre.
4t i P3 mengem la mona Llegeix més »
Aquí teniu les fotos de la trobada entre els nens i nenes de 4t i P3. Padrins i fillols vam compartir i menjar plegats la mona per acomiadar el segon trimestre.
4t i P3 mengem la mona Llegeix més »
Benvolgudes families! Per acabar un trimestre ple d’emocions i activitats….us deixem els moments més dolços del trimestre. Fins la tornada! Clica a la imatge per veure més fotos
La Mona i els padrins i padrines Llegeix més »
AVUI ENS HA VISITAT UN MÚSIC AMB UN INSTRUMENT MOLT XULO I MOLT GRAN, ERA DE VENT I DE LA FAMILIA DEL METALL… JA HO HEU ENDEVINAT? SIIII! UNA TUBA! ENTREU I CLIQUEU A LA IMATGE.
P3. Solistes a l’aula Llegeix més »
BENVOLGUDES FAMILIES! HEM COMENÇAT A TREBALLAR ELS PROJECTES DE P3 I QUE MILLOR QUE FER-HO MENJANT VERDURES FRESQUES I BEN AMANIDES. ENTREU I MIREU TOTES LES FOTOS!
TASTEM ENCIAM I COGOMBRE Llegeix més »
BENVOLGUDES FAMILIES! ESPEREM US AGRADIN LES FOTOS DE LA SETMANA BOJA! Entreu i cliqueu a la foto per veure totes les imatges.
LA TRACTORADA DE P3!! Llegeix més »
Avui hem tornat a l’escola després de gaudir de les vacances de Nadal. Ha estat un dia d’emocions, de retrobades, d’explicar moltes coses i també… DE SORPRESES! Els Reis d’Orient ens havien deixat uns regals a la sala de psicomotricitat per tots els nens i nenes d’infantil. Quina emoció! Un cop estàvem tots plegats, hem
INFANTIL. REGALS DE REIS 2018 Llegeix més »
AVUI A L’ESCOLA ENS HA VISITAT LA FADA ONDINA I EL SEU AMIC EL MÚSIC. HEM ESTAT TOTS BOCABADATS!!! ENS HA EXPLICAT UN MUNT DE COSES D’EN MAGINET I ENS HA CANTAT LA CANÇÓ DESPERTA MAGINET (cliqueu per escoltar-la). SI VOLEU VEURE COM ESTÀVEM ENTREU I CLIQUEU LA IMATGE.
INFANTIL. La fada Ondina Llegeix més »
BENVOLGUDES FAMILIES! US DONEM LA BENVINGUDA AL BLOC DE P3. EN AQUEST ESPAI PODREU VEURE UN TAST DE LES ACTIVITATS QUE ANEM FENT AL LLARG DEL CURS. US CONVIDEM A DEIXAR COMENTARIS! ELS LLEGIREM AMB ELS INFANTS A L’AULA!
P3. BENVINGUDES A UN NOU CURS!! Llegeix més »
Els nens i nenes de P3, P4, i P5 hem gaudit d’una divertida i original representació del conte de “La Castanyera”.
TEATRE: LA CASTANYERA Llegeix més »