novembre

3r – Sortida a la Rajoleta

El passat dijous 11 de Novembre, els alumnes de 3r de l’escola vam anar a visitar la Rajoleta (Esplugues de Llobregat). La Rajoleta era l’antiga fàbrica de ceràmica Pujol i Bausis allà per l’any 1858. En aquesta sortida, els alumnes van poder conèixer a fons la història de la fàbrica i van poder decorar una

3r – Sortida a la Rajoleta Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut