medi

3r – Educació viària

L’educació viària és un tema que ens ha cridat molt l’atenció aquest curs a Medi. En un itinerari, hem parlat sobre les senyals que hi trobem al carrer, que signifiquen i ens hem preguntat si quan utilitzem les bicicletes o patinets respectem les senyals. Hem preparat un petit circuit al gimnàs, intentant simular el carrer […]

3r – Educació viària Llegeix més »

Descobrim les lupes…

Avui a la classe hem fet conversa sobre les estacions de l’any i ens hem adonat que just avui començàvem la tardor. Tot i que sabem moltes coses encara n’hem conegut d’altres… Per veure les imatges feu click al següent enllaç https://photos.app.goo.gl/XDmCAvvgC8YXSyzY8

Descobrim les lupes… Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut