CM. Karate

Els/les nens/es del cicle mig, durant tres setmanes, hem fet karate a una de les dues sessions setmanals d’Educació Física. Aquesta art marcial japonesa ens ha ensenyat a controlar el nostre cos: l’equilibri, la postura, la flexibilitat, els reflexes i també la meditació. Tot això té molt a veure amb el que aprenien els cavallers […]

CM. Karate Llegeix més »