I5. Espectacle Kaixes
El passat 11 de gener, els infants d’ I.5 van anar a l’Auditori de Sant Ildefons, a veure l’espectacle Kaixes de la mà de la companyia Com sona? L’espectacle va ser preciós, us enllacem aquí uns quants fragments de la presentació de l’espectacle per a que us en pogueu fer una idea. Accediu a la […]
I5. Espectacle Kaixes Llegeix més »

