2n. AVUI ENS HA VINGUT A VISITAR LA IL·LUSTRADORA GABRIELA RUBIO

Durant les primeres setmanes d’escola hem llegit diferents llibres de l’escriptora i il·lustradora Gabriela Rubio. Estem molt contents i contentes perquè feia molts dies que l’esperàvem. Ha sigut molt interessant descobrir més coses sobre aquest ofici !!!  

2n. AVUI ENS HA VINGUT A VISITAR LA IL·LUSTRADORA GABRIELA RUBIO Llegeix més »