follet

P3. Bones festes!

Les nenes i nens de p3 hem estat fent activitats de nadal tots aquests dies: manualitats, concert, tió, intercanvi de postal amb els nostres padrins, etc. Si voleu veure totes les fotos entreu i cliqueu a la imatge. BONES FESTES A TOTHOM!

P3. Bones festes! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut