fada ondina

CI L’hivern màgic

Ara que tot just arriba l’hivern els nens  i les nenes de cicle inicial hem gaudit plegats de molts moments màgics. A continuación us detallem i us afegim el plec de fotografíes que que hem anat recollint. El Tió: Una tarda els nens i nenes de segon vam rebre una carta demanant ajuda: era el […]

CI L’hivern màgic Llegeix més »

INFANTIL. La fada Ondina

AVUI A L’ESCOLA ENS HA VISITAT LA FADA ONDINA I EL SEU AMIC EL MÚSIC. HEM ESTAT TOTS BOCABADATS!!! ENS HA EXPLICAT UN MUNT DE COSES D’EN MAGINET I ENS HA CANTAT LA CANÇÓ DESPERTA MAGINET (cliqueu per escoltar-la). SI VOLEU VEURE COM ESTÀVEM ENTREU I CLIQUEU LA IMATGE.  

INFANTIL. La fada Ondina Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut