Conferències 4t A
Durant el segon trimestre hem estat fent les nostres conferències. Hem gaudit tant fent-les com escoltant-les ja que és un espai per poder compartir entre nosaltres. Fotos
Conferències 4t A Llegeix més »
Durant el segon trimestre hem estat fent les nostres conferències. Hem gaudit tant fent-les com escoltant-les ja que és un espai per poder compartir entre nosaltres. Fotos
Conferències 4t A Llegeix més »
En continuïtat de l’activitat que vam començar el curs passat a primer, aquesta setmana hem reprès aquesta tasca, que tant els agrada, i es va veure interrompuda per la COVID-19. Alguns nens i nenes de segon hem començat a fer-les amb moltes ganes i il·lusió!! VOLEU FER UNA ULLADA I VEURE QUÈ BÉ HO HEM
CONFERÈNCIES DE SEGON Llegeix més »
ALGUNS NENS I NENES DE PRIMER HEM COMENÇAT A FER LES NOSTRES CONFERÈNCIES A LA CLASSE. VOLEU FER UNA ULLADA I VEURE QUÈ BÉ HO HEM FET? MIREU, MIREU,…
CONFERÈNCIES DE PRIMER Llegeix més »
Els nens i nenes de segon durant el segon i tercer trimestre hem començat a fer conferències on exposem un tema que ens és molt conegut i ens agrada molt. Han hagut de tot tipus: animals, ciutats, esports.. Us convidem a mirar alguns dels vídeos i fotos de les nostres conferències.
Els nens i nenes segon hem començat a fer petites conferències, on cadascú de nosaltres ens preparem un tema que volem compartir amb la resta dels companys/es. Tot i que ens fa una mica de vergonya parlar davant de tot el grup, està sent molt interessant descobrir les inquietuds i aficions de tots nosaltres. A
FEM CONFERÈNCIES A SEGON! Llegeix més »