conferències

CONFERÈNCIES DE SEGON

En continuïtat de l’activitat que vam començar el curs passat a primer, aquesta setmana hem reprès aquesta tasca, que tant els agrada, i es va veure interrompuda per la COVID-19. Alguns nens i nenes de segon hem començat a fer-les amb moltes ganes i il·lusió!! VOLEU FER UNA ULLADA I VEURE QUÈ BÉ HO HEM

CONFERÈNCIES DE SEGON Llegeix més »

2n Conferències

Els nens i nenes de segon durant el segon i tercer trimestre hem començat a fer conferències on exposem un tema que ens és molt conegut i ens agrada molt. Han hagut de tot tipus: animals, ciutats, esports.. Us convidem a mirar alguns dels vídeos i fotos de les nostres conferències.

2n Conferències Llegeix més »

FEM CONFERÈNCIES A SEGON!

Els nens i nenes segon hem començat a fer petites conferències, on cadascú de nosaltres ens preparem un tema que volem compartir amb la resta dels companys/es. Tot i que ens fa una mica de vergonya parlar davant de tot el grup, està sent molt interessant descobrir les inquietuds i aficions de tots nosaltres. A

FEM CONFERÈNCIES A SEGON! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut