2n Càmera i acció!
A l’inici de curs l’Anna i la Marta ens van dir que l’escola “es vestia de cinema”. Així que vam decidir ajuntar-nos les dues classes per decidir que volíem saber d’aquest tema. Vam parlar de moltes possibilitats, però després de les votacions el tema guanyador va ser : Càmera i Acció!. Vam realitzar algunes activitats […]
2n Càmera i acció! Llegeix més »


