castanyes

Descobrim les lupes…

Avui a la classe hem fet conversa sobre les estacions de l’any i ens hem adonat que just avui començàvem la tardor. Tot i que sabem moltes coses encara n’hem conegut d’altres… Per veure les imatges feu click al següent enllaç https://photos.app.goo.gl/XDmCAvvgC8YXSyzY8

Descobrim les lupes… Llegeix més »

P3. La Castanyada

Mireu com hem fet de cuiners preparant els panellets i què bé que ens ho hem passat ballant i cantant les cançons de la castanyada! Cliqueu a la imatge per veure totes les fotos. A continuació us deixem l’enllaç de la cançó “La rumba de les castanyes” per si la voleu cantar a casa.

P3. La Castanyada Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut