Descobrim les lupes…
Avui a la classe hem fet conversa sobre les estacions de l’any i ens hem adonat que just avui començàvem la tardor. Tot i que sabem moltes coses encara n’hem conegut d’altres… Per veure les imatges feu click al següent enllaç https://photos.app.goo.gl/XDmCAvvgC8YXSyzY8
Descobrim les lupes… Llegeix més »

