4t. HOKA HEY

EL passat 1 de juny, els nens i nenes de 4t van participar a la cantata Hoka Hey. Aquest activitat està creada i organitzada per “Ut Música”. La representació va ser al teatre Poliorama de Barcelona i va ser una experiència increïble per a tothom. Com sempre, els infants de la nostra escola ho van […]

4t. HOKA HEY Llegeix més »