canço nadal

2n “Neverending Story”

Ja s’apropa el festival de Nadal i enguany el dediquem al cinema, el projecte de l’escola. Els nens i nenes de segon cantaran la cançó d’una pel·lícula de fantasia dels 80, Neverending Story. Estan molt motivats i engrescats, gaudiu-la i escolteu-la amb ells i elles! https://www.youtube.com/watch?v=geVYIHOat5o

2n “Neverending Story” Llegeix més »

1r “Ghostbusters”

El festival de Nadal està a prop i els nens i nenes de primer ja estem preparant la cançó en anglès. Enguany el festival està relacionat amb el cinema i a primer ens hem posat en la pell dels “Ghostbusters”!. Escolteu-la i gaudiu-la amb ells i elles.

1r “Ghostbusters” Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut