bluebot

P3. Robòtica

Durant aquestes setmanes a l’escola hem tingut la maleta de robòtica que des del Centre de Recursos de Cornellà ens han deixat. Els nens i nenes de P3 hem gaudit tocant i descobrint com es feien servir. Entreu i cliqueu a la imatge per veure les fotos.

P3. Robòtica Llegeix més »

INFANTIL. BLUE-BOTS!

Els nens i nenes d’educació infantil hem pogut gaudir les últimes setmanes d’una maleta de robòtica que ens han deixat prestada des del Centre de Recursos de Cornellà. A la maleta hi havia 6 robots (blue-bot) amb 2 catifes per poder jugar amb ells i moure’ls en la direcció que nosaltres voliem. Ha estat molt

INFANTIL. BLUE-BOTS! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut