CI L’hivern màgic

Ara que tot just arriba l’hivern els nens  i les nenes de cicle inicial hem gaudit plegats de molts moments màgics. A continuación us detallem i us afegim el plec de fotografíes que que hem anat recollint. El Tió: Una tarda els nens i nenes de segon vam rebre una carta demanant ajuda: era el […]

CI L’hivern màgic Llegeix més »