P3. LA FESTA DE L’AIGUA
El passat divendres els nens i nenes de p3 vam gaudir de la festa de l’aigua al pati de l’escola. Tots ens vam remullar! Entreu i cliqueu a la imatge per veure totes les fotos d’aquell dia.
P3. LA FESTA DE L’AIGUA Llegeix més »







