I5, 1r i 2n a l’auditori de Sant Ildefons.
El dimarts 27 de febrer, els i les alumnes d’ I5, 1r i 2n, van anar a l’auditori de Sant Ildefons a veure l’espectacle TOT BUFANT de Pep Gol. Tal com ens indica el nom de l’espectacle, durant una hora hem vist i sentit instruments de vent fets amb tota mena de materials de la […]
I5, 1r i 2n a l’auditori de Sant Ildefons. Llegeix més »



