anglès

Queen – I want it all

Bon dia! Trobem aquí una cançó especial pels alumnes de 4t, ja que aquesta va ser la cançó que van fer en el festival d’hivern d’aquest curs. Aquesta cançó és del grup Queen i es diu I Want it All. Enllaç: Queen – I want it all Si voleu alguna cançó en concret, deixeu el vostre comentari i veurem […]

Queen – I want it all Llegeix més »

Spice Girls – Wannabe!

Bon dia! Trobem aquí una cançó especial pels alumnes de 5è, ja que aquesta va ser la cançó que van fer en el festival d’hivern d’aquest curs. Aquesta cançó és del grup Spice Girls i es diu Wannabe.  Enllaç: Spice Girls – Wannabe Si voleu alguna cançó en concret, deixeu el vostre comentari i veurem si es pot posar

Spice Girls – Wannabe! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut