Marxem de colònies!!

Per fi han arribat les esperades colònies, tenim moltes ganes de gaudir i passar-ho bé! L’alumnat de P5, 2n i 4t comença avui la seva aventura i 6è ho farà la setmana vinent.  Durant aquests dies anirem pujant fotos de les diferents activitats que vagin realitzant. Us convidem a gaudir de les fotos clicant  a […]

Marxem de colònies!! Llegeix més »

L’IGNASI ESTÀ DE COLÒNIES

Aquest curs tot i les dificultats de la pandèmia també hem pogut gaudir de les colònies, això si amb totes les mesures pertinents. L’alumnat de  6è comença avui la seva aventura i demà ho faran també els infants de P5, 2n i 4t. Durant aquests dies anirem pujant fotos de les diferents activitats que hi

L’IGNASI ESTÀ DE COLÒNIES Llegeix més »

DEURES D’ESTIU 6è

Hola noies i nois, Desprès d’acabar el curs us mereixeu molt descansar. Però… aquí us deixem uns petits deures, quan els veieu no és tant. Els deures sempre angoixen, però cal que no perdeu el ritme per començar la nova etapa del proper curs. Ànims i molta força a totes i tots.

DEURES D’ESTIU 6è Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut