Nom de l'autor: Escola Ignasi Iglesias

Els Tallers a Cicle Inicial

  Com ja sabeu aquest curs hem començat a fer els tallers els dilluns i els dimecres a la tarda, ens agrada molt perquè podem triar on volem anar i els gaudim amb tot el cicle inicial. Voleu saber quins són els tallers que fem? Expressió Corporal Art & Crafts Ciències Construccions Jocs de taula […]

Els Tallers a Cicle Inicial Llegeix més »

2n Càmera i acció!

A l’inici de curs l’Anna i la Marta ens van dir que l’escola “es vestia de cinema”. Així que vam decidir ajuntar-nos les dues classes per decidir que volíem saber  d’aquest tema. Vam parlar de moltes possibilitats, però després de les votacions el tema guanyador va ser : Càmera i Acció!. Vam realitzar algunes activitats

2n Càmera i acció! Llegeix més »

P3. Descobrim l’escuma

La setmana passada vam fer una activitat molt divertida per tothom: vam poder tocar i jugar amb escuma d’afeitar. A sobre de la taula vam tocar-la, vam fer dibuixos, ens vam tacar mooolt i ens ho vam passar molt bé! Entreu i cliqueu a l’àlbum on trobareu les imatges d’aquesta activitat.  

P3. Descobrim l’escuma Llegeix més »

P3. Aniversaris

Al llarg del curs hem anat celebrant els aniversaris d’alguns nens i nenes i encara ens queden molts més per celebrar. Entreu i mireu totes les fotos. No deixeu de mirar l’àlbum ja que anirem penjant més fotos al llarg del curs. Esperem que us agradi!

P3. Aniversaris Llegeix més »

P3. Joc simbòlic

Els nens i nenes de P3, setmanalment anem a la sala de joc simbòlic a jugar als diferents racons que allà trobem: la cuineta, els metges, el supermercat, les nines… Ens ho passem d’allò més bé! Entreu i mireu les fotos.

P3. Joc simbòlic Llegeix més »

P3. La tuba

Avui hem tingut una visita molt especial a P3. Ha vingut un músic amb un instrument molt gran i greu: LA TUBA. Hem escolat, cantat, ballat i fins i tot alguns hem pogut tocar alguns instruments. Ha estat molt divertit i hem après un munt de coses. Entreu i cliqueu a la imatge per veure

P3. La tuba Llegeix més »

P3. Joc autònom

Després de les vacances de Nadal continuem amb la nostra dinàmica de classe. Quan arribem pel matí totes les nenes i nens es troben la classe preparada per poder jugar en els diferents espais que tenim: joc simbòlic, taula de llum, espai de biblioteca, construccions, minimons… Cadascú al seu ritme va arribant i juga a

P3. Joc autònom Llegeix més »

El Tió ens ha cagat!

El mati del dijous els nens i nenes de cicle inicial vam sentir uns sorolls que venien de les escales, quan ens vam apropar ens vam adonar que eren els budells del Tió. L’hem cuidat tant bé durant aquests dies, que a més de fer-se gran, en ha cagat alguns regalets per la classe i

El Tió ens ha cagat! Llegeix més »

P3. Bones festes!

Les nenes i nens de p3 hem estat fent activitats de nadal tots aquests dies: manualitats, concert, tió, intercanvi de postal amb els nostres padrins, etc. Si voleu veure totes les fotos entreu i cliqueu a la imatge. BONES FESTES A TOTHOM!

P3. Bones festes! Llegeix més »

GRÀCIES A TOTHOM!

Gràcies a tots!! Diploma de la nostra participació a la IV Edició de La Vuelta al Cole. Juntament amb quasi 1.000 centres educatius, he ajudat a recaudar més de 400.000 € que anirán destinats íntegrament a la investigació de la leucemia infantil.

GRÀCIES A TOTHOM! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut