3r. Listen to the blues

Aquest segon trimestre l’alumnat de Cicle Mitjà va anar plegat a l’auditori de Sant Ildefons, per compartir una activitat musical. L’especialista de música ens havia preparat una audició de dos músics, que ens anaven relatant una mica la història que té tot moviment musical, en aquest cas, el Blues. Hom es pot fer una idea […]

3r. Listen to the blues Llegeix més »