SORTIDA “EL MEU PRIMER FESTIVAL DE CINEMA”
El passat 19 de novembre, els infants d’I4 i d’I5 vam anar a Barcelona, per gaudir de la 17a edició de “El meu primer Festival de cinema, que es celebra al cinema MOOBY. La mestra de cerimònia del Festival, la Senyora Claqueta, ens va rebre amb un gran somriure a l’entrada del cinema. Allà vam […]
SORTIDA “EL MEU PRIMER FESTIVAL DE CINEMA” Llegeix més »



