3ri 4t. Aquafonia
Avui els infants de 3r i 4t han anat a veure l’ espectacle AQUAFONIA a l’Auditori de Sant Ildefons. Amb uns instruments ben originals fets amb ampolles de vidre, i jugant amb la quantitat d’aigua que hi havia a cada ampolla, el protagonista de l’obra ha interpretat melodies de cançons populars, de música clàssica i […]
3ri 4t. Aquafonia Llegeix més »


