Marxem de colònies!!
Per fi han arribat les esperades colònies, tenim moltes ganes de gaudir i passar-ho bé! L’alumnat de P5, 2n i 4t comença avui la seva aventura i 6è ho farà la setmana vinent. Durant aquests dies anirem pujant fotos de les diferents activitats que vagin realitzant. Us convidem a gaudir de les fotos clicant a […]
Marxem de colònies!! Llegeix més »

