Concert de Nadal
Ja s’ acosta el concert de Nadal i cal anar practicant les cançons aquests darrers dies!. Alumnes de 6è, sé que la vostra cançó és difícil de trobar a internet en una bona versió, així que us poso aquí un enllaç per poder escoltar-la. Cliqueu AQUÍ
Concert de Nadal Llegeix més »

