novembre de 2019

6è. Robòtica

Aquestes setmanes els nens i nenes de 6è estem fent un taller de robòtica. La primera sessió la vam dedicar a realitzar activitats amb les plaques dels robots fantàstics de l’ Edulab. Les vam estar programant per a escriure-hi missatges, vam fer un compte enrere i també vam experimentar amb els diferents sensors com el […]

6è. Robòtica Llegeix més »

6è “Les músiques del món”

La sortida d’avui dilluns ha estat una petita aventura…primer ens hem desplaçat en tren fins la ciutat de Barcelona. Viatjar amb tren no era una novetat per a tothom, però ens hem hagut d’organitzar, perquè n’erem cinquanta…. Després hem anat caminant des de l’estació de la plaça Catalunya fins al Palau de la Música, on

6è “Les músiques del món” Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut