El 21 de febrer ens va visitar el Xavi, un hostessat o tripulant de cabina, ja que el nostre projecte és sobre avions.
Ens va explicar i ensenyar aspectes importants sobre la seva feina i ens va respondre a moltes preguntes que teníem preparades per a ell.
– Què fa al principi del vol?
Ensenyar a posar el cinturó, l’armilla salvavides i la mascareta.
– Què fa durant el vol?
Atendre als passatgers, donant-los el menjar que demanen i ajudar-los en cas de mareig.
– Què fer en cas d’emergència?
Ens va explicar com havíem de d’actuar en aquest cas.
Els dies següents de projecte vam reforçar tots els sabers que ens va proporcionar el Xavi i vam practicar posar-nos el cinturó, l’armilla salvavides i la mascareta.
A més a més, hem jugat a ser passatgers//es tirant-nos amb la posició correcta pel tobogan en cas d’emergència i també a ser hostessats/es ajudant als passatgers a reincorporar-se.
S’ho han passat molt bé i ens ha encantat la seva visita, ja que hem après moltes coses que no sabíem i que ens ajuden a aprendre més sobre el nostre projecte.
Cliqueu a sobre de les següents imatges i podreu veure tot l’àlbum:


