ENTREGA DE PREMIS ‘LA PE I EL CORDI FAN BALLAR A L’ESCOLA’

Un curs més, l’Escola General Prim ha participat en l’activitat La Pe i el Cordi fan ballar a l’escola, que té com a objectius principals:

– Treballar la sensibilitat artística dels alumnes mitjançant el llenguatge corporal i musical.

– Potenciar la relació i la comunicació no verbal amb els companys mitjançant la dansa i la música.

– Afavorir i motivar l‘autoestima per resoldre reptes personals.
En definitiva el treball de les emocions i com gestionar- les mitjaçant el llenguatge no verbal.
Aquest curs per tal de fomentar la dansa, el centre de lectura ha donat 4 premis beca per alumnes que han participat en aquest programa. Una de les guanyadores ha estat una alumna de la nostra escola.
Aquí podeu veure l’entrega del Diploma acreditatiu, a la nostra alumna Bianca.

Enhorabona i moltes felicitats!