6è: Acte de graduació

Els alumnes de 6è A i 6è B han viscut un dels moments més especials de la seva etapa a l’Escola General Prim: l’acte de graduació, una celebració carregada d’emocions que simbolitza el final d’un camí compartit i l’inici d’una nova aventura a l’institut.

Durant aquests anys, la nostra escola ha estat molt més que un lloc on aprendre. Ha estat un espai on han crescut com a persones, on han fet amistats que perduraran en el temps, on han descobert talents, han superat reptes, han après dels errors i han celebrat molts èxits. Cada curs ha deixat empremta i ha contribuït a construir la persona que avui són.

L’acte de graduació va ser una ocasió per recordar tots aquests moments compartits, per mirar enrere amb orgull i, alhora, mirar endavant amb il·lusió. Les paraules dels alumnes, les famílies i el professorat, juntament amb les actuacions i els petits detalls preparats amb tanta estima, van convertir la vetllada en un record inesborrable per a tothom.

Des de l’Escola General Prim volem felicitar de tot cor els nois i noies de 6è per haver arribat fins aquí. Estem convençuts que afrontaran aquesta nova etapa amb responsabilitat, curiositat i ganes de continuar aprenent. Sempre portaran una part de la nostra escola dins seu, de la mateixa manera que ells també deixen una petjada molt especial entre nosaltres.

Gràcies per tots aquests anys compartits, pels somriures, les vivències i els aprenentatges. Us desitgem molta sort en aquest nou camí. Recordeu que aquesta sempre serà casa vostra.

Bon viatge cap a l’institut i fins sempre, promoció 2017!

Aquí teniu les fotos de l’acte: ÀLBUM GRADUACIÓ I COMIAT 6è 2026

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut