La passada setmana, dos mestres d’educació primària van gaudir d’una estada a Montecchio, Itàlia, on van portar a terme una activitat de formació professional emmarcada dins del projecte Erasmus+, en la modalitat de jobshadowing.
Van visitar un institut i dues escoles on els van explicar les activitats que desenvolupen vers la sostenibilitat ambiental. També, van observar les activitats que realitzen en termes de digitalització, l’exercici de la democràcia i la inclusió.
Durant aquesta setmana, han observat les classes i les diferents metodologies emprades en aquestes, així com els espais i projectes que s’imparteixen en aquesta escola.
Des de l’escola, valorem molt positivament tots aquests intercanvis, ja que gràcies a l’observació busquem l’enriquiment de les nostres pràctiques i que tots els nostres alumnes se’n puguin beneficiar.



